شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ 
  • کد خبر : ۱۰۶۸۵
دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، در برنامه زنده تلویزیونی حرف حساب:
ذخیره بسیار مناسبی از بذر در استان وجود دارد
چهارشنبه شب ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲، رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی حرف حساب با موضوع اقدامات و چالش های کشت محصولات پاییزه سیمای مرکز گلستان حضور یافت.

دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، در برنامه زنده تلویزیونی حرف حساب:

ذخیره بسیار مناسبی از بذر در استان وجود دارد

9080.png

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان چهارشنبه شب ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی حرف حساب سیمای مرکز گلستان حضور یافت.

در این برنامه که به موضوع اقدامات و چالش های کشت محصولات پاییزه در استان گلستان اختصاص داشت رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به تشریح وضعیت کشت محصولات پاییزه پرداخت و گفت: علیرغم وجود خشکسالی، استان از ذخیره بسیار مناسبی از بذر برخوردار است و مشکلی برای تامین بذر در استان نداریم.

دکتر برزعلی تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ کشت محصولات کشاورزی برنامه‌ریزی بسیار دقیق علمی و دانش بنیان انجام شده و انشالله تمام تلاش مان را برای رفع چالش ها، مشکلات و دغدغه های کشاورزان عزیز به کار خواهیم برد.

وی در ادامه از کشاورزان استان خواست از بذور گواهی شده و نهاده ها بخصوص کود های مورد تایید شرکت خدمات حمایتی تهیه و استفاده کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با ذکر این نکته که مطالبات کشاورزان به حق است گفت: برای احقاق حقوق کشاورزان ما هم دغدغه داریم و با جدیت و استمرار پیگیری می کنیم .

 گفتنی است در این برنامه با هامان هاشمی نایب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان و سجاد نقوی رییس ناحیه مرکزی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ارتباط تصویری برقرار شد و ایشان به سوالات برنامه پاسخ دادند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0