جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 139
پیام دكتر مهاجر رییس سازمان و حجت الاسلام سایری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد كشاورزی استان گلستان برای حضور حداكثری در انتخابات
انتخابات تبلور مشارکت همه جانبه مردم عزیز در تعیین سرنوشت خود و تجلی حضور آگاهانه ملت بزرگوار در صحنه و لبیک پرطنین و انقلابی در خلق حماسه سیاسی است.

پیام دکتر مهاجر رییس سازمان و حجت الاسلام سایری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برای حضور حداکثری در انتخابات

***************************************

انتخابات تبلور مشارکت همه جانبه مردم عزیز در تعیین  سرنوشت خود و تجلی حضور آگاهانه ملت بزرگوار در صحنه و لبیک پرطنین و انقلابی در خلق حماسه سیاسی است.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها، بدون تردید حضور گسترده و سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران، برگ زرین و افتخارآفرین دیگری در تحقق حماسه سیاسی خواهد بود.

خانواده بزرگ جهاد کشاورزی همواره در همه صحنه های انقلاب حضوری حماسی داشته است و در این دوره  نیز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات انتظار می رود حماسه ای دیگر توسط کشاورزان ،  دامداران، عشایر و همه  بهره برداران خلق شود.

امید است خانواده بزرگ جهاد کشاورزی با حضور حداکثری خود در انتخابات ضمن خشنودی حق تعالی ، امام زمان (عج) و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پشتوانه خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

   مختار مهاجر                                                                                         علی اکبر سایری

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان                        مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0